BOHEMIAPC počítače
Načítám kategoriePC, notebooky, tablety
Načítám kategorieGSM telefony
Načítám kategorieHerní zóna
Načítám kategorieE-mobilita
Načítám kategorie- Konfigurátor sestav
Aktuální akční letáky
Servisní služby
Filtrovat produkty
Lenovo ThinkSystem 1Y Post Warranty Tech Inst 24x7 24 Hour Committed Service Repair + YourDrive YourData (ST550)

The Committed Service Repair is time period between receipt of a customer’s request for the repair and the restoring the affected machine to a good working order in accordance with its specifications.
Lenovo ThinkSystem 1Yr Post Wty 24x7 24Hr CSR + KYD SR650 V2

1 Yr PW On-site 7x24 24hr Committed Fix Time + YourDrive YourData Pozáruční Spac na 1 roky se zaručenou opravou do 24hod od nahlášení závady s dobou pokrytí 7x24hod v místě instalace serveru s ponech
Lenovo ThinkSystem 1Yr Post Wty 24x7 4Hr Resp + YDYD (SR630v3)

Essential Service - 1Yr Post Wty 24x7 4Hr Resp + YDYD SR630 V3 SR630v3 7D73
Lenovo ThinkSystem 1Yr Post Wty NBD Resp TS2900

Machine Type Model IBM Tape Storage 6171 L7H IBM Tape Storage 6171 S7H
Lenovo ThinkSystem 1Yr Post Wty Premier 24x7 24Hr CSR DS Series Disk Exp

Machine Type Model 4587 HC2 4587 HC3 4587 LC2 4587 LC3
Lenovo ThinkSystem 1Yr Post Wty Premier 24x7 4Hr Resp ST650 V2

1Yr Post Wty Premier 24x7 4Hr Resp ST650 V2 Machine Type Model 7Z74 CTO1WW
Lenovo ThinkSystem 1Yr Post Wty Standard 24x7 6Hr CSR + KYD ST550

Lenovo ThinkSystem 1Yr Post Wty Standard 24x7 6Hr CSR + KYD ST550
Lenovo ThinkSystem 1Yr Post Wty Standard NBD Resp SR630

Lenovo ThinkSystem 1Yr Post Wty Standard NBD Resp SR630 ThinkSystem SR630 7X02CTO1WW ThinkSystem SR630 7X02CTOLWW Scale Computing Platform SR630 7X02CTO3WW
Lenovo Thinksystem 1Yr Post Wty Standard NBD Response (SR590)

Technician Installed Parts Service (= Onsite) "If a problem with your product cannot be resolved via telephone, a Service Technician will be dispatched to arrive at your location. You must provide a s
Lenovo ThinkSystem 2Y Post Warr 24x7 4hr Response + YourDrive YourData (SR250)

Servis přijede k zákazníkovi. 7 dní v týdnu, 24hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny. ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V zemi, kde je zařízení naistalováno, musí